Dřevěné hračky
Hračky
Hračky Epline
Albi
Mindok
Výprodej - slevy

Reklamace

REKLAMACE: Zákazník je povinen zkontrolovat při přebírání zboží, zda obal není porušen a zboží poškozeno či odcizeno. V případě, že dostanete poškozený balíček, trvejte na rozbalení balíčku a nechte sepsat reklamační protokol (maximálně do 48 hodin po obdržení balíčku). Pokud chcete reklamovat vadné zboží, přidejte k němu popis vad, fakturu a odešlete balíček na naši adresu. O odeslání balíčku nás informujte, nenahlášené zásilky a zásilky zaslané na dobírku nepřebíráme. Zboží k reklamaci by mělo být dodáno tak, jak bylo převzato od prodávajícího, včetně všech prodejních dokladů, záručního listu apod. Pokud nám dorazí zboží nekompletní či špinavé, může být reklamace zamítnuta a zboží zasláno zpět. V případě neoprávněné reklamace je zboží zasláno zpět zákazníkovi. Zboží nemusí být v původním obalu, zákazník by ale měl zajistit takový obal, aby nemohlo dojít k poškození. Pokud nám dojde zboží v poškozeném obalu, vystavujete se riziku, že zásilka nebude přijata. Jestliže prodávající při nákupu výslovně označil konkrétní vady zboží a právě kvůli nim snížil cenu, nemůžete pak na tyto vady uplatnit záruku. Během prvního půl roku od převzetí věci si kupující může vybrat mezi opravou a výměnou. Není-li to možné, tak mezi slevou a odstoupením od smlouvy. Podmínkou však je, že kupující před převzetím věci o vadě nevěděl nebo ji sám nezpůsobil. Ve zbytku záruční doby máte právo na bezplatnou opravu, jde-li o odstranitelnou vadu. Pokud vadu nelze odstranit (oprava není možná), máte zákonný nárok na výměnu nebo můžete od smlouvy odstoupit, tedy nechat si vrátit peníze. Při oprávněné reklamaci vracíme celou Vámi zaplacenou částku + další náklady na poštovné na zaslání zboží zpět, platba je vrácena převodem na účet. Náklady na poštovné ale musí být v oprávněné výši (doporučená zásilka či balíček), nikoli např. Balík do ruky či EMS, zaslání službou PPL apod. Reklamace bude vyřízena v nejkratším možném termínu, maximálně do 30 dnů. Na zboží je poskytována záruka 24 měsíců od data prodeje. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení, vady způsobené nesprávným používáním či manipulací nebo skladováním. Na věci použité neplatí záruka, odpovědnost prodávajícího se vztahuje jen na vady, které tyto věci měly při převzetí kupujícím. Vyjde-li taková vada najevo až dodatečně, je stanovena dvanáctiměsíční lhůta pro vytknutí vady kupujícím a pro uplatnění práva z odpovědnosti za vady. Odpovědnost prodávajícího se nevztahuje na běžné opotřebení a vady popsané buď u konkrétního inzerátu, nebo v obecně v obchodních podmínkách.